Elektron Minecraft Törvényei S01E01 Avagy egy újabb sorozat haverral.

2011.11.26. 21:07 elektron10

Egy barátommal elkezdtünk egy sorozatot a Túlélés Törvényei alapján aminek a neve Elektron Minecraft Törvényei. Melyben full ugyan az mint a túlélés törvényei, csak minecraftban és kicsit nehéz megvalósításoknak lettünk kitéve mert a minecraft mégis minecraft. A Rész amiket felvettünk igen kezdő státuszban állnak, de mivel én vagyok a túlélő ezért főképp rám esik a súly. 

Barátom néha megsúgja merre kell mennem, mert az ő hangját nem veszi. Több ötletem is volt azóta példáúl több éjszakát kialakítani több menedéknek való üreget csinálni a tábor tüzet és az ágyat sokkal jobban meglehetne csinálni csomó ötletem van. Ami pozitív egy ilyen sorozatnál ahova jócskán kellenek ötletek. Na de ezzel sokatokban kíváncsiságot hozhattam elő. ezért íme a videó:

UI: Azért Baki jelenetek is voltak böcsülettel :D

A bejegyzés trackback címe:

https://elektronhun.blog.hu/api/trackback/id/tr343413972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása