Újra sajnáltatom magamat?

2012.03.13. 19:33 elektron10

"Jaj elektron már megint itt kitárod magad, mennyire szar a videód inkább élnéd az életed"

Ez lesz! Meguntam a videókat. Nem sajnáltatom magam a posztban, nem fogok szarozni, lényegre török: Ez a videózás egyedül nem megy. Nem értek sok mindenhez hiába erőltetem magam a játék csinálással, az nem segít a videók szerkesztésében. Hiába eröltetem a animálási tudásom, az sem segít. Ettől még folytatom mert szeretem csinálni, de ameddig nem fogok találni egy társat aki tud segíteni a csatornában, és legalább olyan aktív mint én, addig max akkor töltök fel videót, ha az tutorial, vagy segít valakinek. És kérlek hadjatok már a levelkben a minecraftal! Semmilyen témakörröl nem kaptam ennyi levelet (megszámoltam 26 db) Nem érdekel a minecraft. Néha haverral játszok vele de amúgy nem érdekel. Tehát ez a helyzet, csendben csinálom a magam dolgát, és kész.

Ha valakinek meginnt az jön le hogy megint felhúztam magam, az nem igaz. Nem is mondom hoigy itthagyok mindent, csak kell egy segítség. NEM kérek levelket hogy én segítek én segítek, természetesen tanácsokat elfogadok, de a segítségre keresek én majd valakit.

Jah ez van. Nem megy. 

A bejegyzés trackback címe:

https://elektronhun.blog.hu/api/trackback/id/tr304314852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mesterlövész 2012.03.14. 21:42:43

Semmi gond, csináld úgy, ahogy neked megfelel.

süti beállítások módosítása